09 de febrer 2009

Un estiu sense franceses, Pasqual ALAPONT

Aquest llibre tracta d'un noi que s'envà de vacances a Aiguacalada amb els seus pares, però en arribar al balmeari on passaran les vacances, veu que tothom és una mica estrany. Ell decideix estudiar durant el llarg de les vacances i practicar una mica d'esport.
Un dia, fent un petit passeig, va xocar amb una noia i la seva mare, (la mare i el noi van caure a terra). Però el protagonisa (l'Arnau) en veure la noia s'enamora, però la noia l'insulta per haver fet caure la seva mare.
L'Arnau es fa amic d'un home vell (Benjamí) i de les seves tres admiradores (Hortènsia, Begónia i Camèlia). L'Arnau demana consell en Benjamí per ligar-se a la noia que descobreix que es diu Carla.
Un bon dia Benjamí parla amb la mare de Carla i queden tots per anar a fer un picnic, aquí és on l'Arnau finalment descobreix que la Carla també està enamorada d'ell. Al cap d'un ensurt i de tornar a casa, la Carla i l'Arnau faràn una cosa que marcarà les seves vides.

Aquest llibre no m'ha agradat molt perquè no té acció. El recomanaria a la gent romàntica o sentimentalista.

2 comentaris:

Claudiaa* ha dit...

Sóc la Claudia Montoro de l'atre classe aquet llibre deu ser molt xulu :)

noelia ha dit...

No m'he llegit aquest llibre però a de ser molt bo perquè tots els llibres que fa Pasqual Alapont son molt bons.Jo ara mateix m'estic llegint un d'aquest home que es diu plens de rabia es el millor llibre que m'he llegit durant aquest curs. La veritat es que els llibres d'aquest escritor estan molt aconseguits