25 de març 2009

Un cas per a tu i la penya dels tigres: La masmorra oblidada

En aquest fantastic llibre de la Penya dels Tigres la Virgi, habia quedat amb en Pau i el Lluc per menjar una de les paelles de la Virgi. La Virgi, mentres preparava la paella,va sentir que picaven a la porta i va pensar, que serien els seus amics, pero en obrir la porta va veure un home molt estrainy que anava emascarat i li va dir que per que no els i feien cas de l'avis que li habien enviat. A la Virgi, no li habia arribat cap avís, i no savia de que el parlava pero ell li va dir que tenien una semana per rescatar al seu germà de la masmorra oblidada i va desapareixer. Cuan van arribar els seus amics, van veure que la paella s'havia cremat i van anar al restaurant xinés a menjar. En aquell restaurant, tenien un amagatall que només coneiuxien ells i el amo del restaurant. Mentres menjaven, van descubrir que l'avís abia arribat al restaurant fa uns quants dies on posava que tenien que fer si no volien morir. Finalment, van a la asmorra oblidada pero els cavvallers blancs els secuestren. En el hávís, posava que tenien que rescatar al seu germà, pero els cavvallers blancs els van secuestrar per agafar un tresor que i habia a la cova. Quan van sortir amb el botí, els cavallers els van posar una bomba, pero van conseguir escapar i trucar a la policia.

(Posdata: No tinc foto perque l'ordinador no em deixa enganchar-la, ho sento...)

3 comentaris:

Anne Serrano ha dit...

A mi no m'agrada aquets llibres ya que he tingut uns quans que he tingut al meu anversari.
deu!!!

Amara Ortega ha dit...

Jo en tinc molts de aquests llibres i m`han agradat molt especialment els dobles i els de por

Un petó
P.D.:quin victor ets el carretero el vernabe o el llucia

Mariona ha dit...

jo m'he llegit aquest llibre i trobo que es molt divertit i emocionant!!! ah! si en voleu llegir algun altre jo us recomanaria "un cas per a tu i la penya dels tigres el cas secret del sir scorpion" es molt divertit i emocionant, però si no teniu + de deu anys jo no us el recomanaria perquè costa bastant d'esntendre