11 de març 2009

El noi del pijama de ratlles, John BOYNE

En Bruno és un noi de nou anys, que per feina del seu del seu pare, es té que canviar de casa. Marxen a ''Out-with''.En Bruno no està gens content.Darrere de la seva finestra hi ha una tanca molt alta, hi ha l'altre costat de la tanca hi ha gent molt prima i trista, tots amb pijama de ratlles.Un dia en Bruno desideix explorar, i troba un noi alatre costat de la tanca :''el noi del pijama de ratlles''.

A mi aquet llibre en concret m'agradat però era molt trist. Jo aquet llibre li posseria un 9 però era bastat trist i sobertot el final.

7 comentaris:

isaa ha dit...

Aquest llibre deu ser interessant...
me'l llegire :)

Víctor ha dit...

Crec que es un bon llibre, es interesan de llegir encara que la lectura es una mica complicada i costi una ,mica d'entendre-ho.

Júlia Oller ha dit...

Claudia, jo vaig llegir el llibre i estic d'acord amb tu: és molt maco però trist. Però... vols dir que marxen a "Out-with"?
Jo crec que se'n van a "Auschwitz", no?

Unknown ha dit...

He vist la pel·lícula i m'he llegit el llibre, totes dues són molt interresant i trist però es millor la pel·lícula ( que NO!!!), com sempre són millors els llibres.

Annette22SF@gmail.com ha dit...

Aquet llibre te que ser interesant ,he vist la pelicula i esta molt bé pero fa una mica de pena al final el llibre també te que estar bé.

Paula Luque ha dit...

Hola Clau!
Aquest llibre deu ser interesant, pero també sembla trist... ja tinc ganes de saver el final, m'hel llegiré!
Dew wapa.

Eric Varas ha dit...

Aquest llibre deu està bé, s'ha fet bastant famós per la pel·lícula però sembla interessant. Me'l llegiré