05 de març 2009

Qui ets Marina?, Estrella RAMON

A mi personalment m'ha agradat el llibre i m'he quedat amb les ganes de saber més d'aquesta história.

El llibre tracte de una noia que abans era una marginada per un noi que es diu Guillem, que al llarg de un cap de setmana s'aniràn fent molt amics, tant que al final acaben surtin junts.
Aquesta noia un dia s'hi va acostar al Guillem, per dir-li una cosa que la tenía preocupada, desde que era petita que veu el que passarà en qualsevol lloc a qualsevol hora.

El cap de setmana va ser molt llarg ja que van passar moltíssimes aventures, tenianq ue desfer un robatori, un cotxe que anava a insendiar-se enmig de una excursió de uns nens petits, fins hi tot avisar a tothom de que el cotxe de un professor anava a esclatar.

El final de llibre no el penso dir perque si no quina gràcia te?

Recomano que llegiu aquest llibre es molt entretingut i al final de la história et quedes amb les ganes de saber-ne més i també es llegeix ràpid i es curtet de 70 pàgines aproximadament. A mi m'ha agradat i crec que a vosaltres també.

4 comentaris:

Laura Martínez ha dit...

El llibre s'ho mereix que el comenteu està bastant bé!

Amara Ortega ha dit...

laura no crec que el llegeixi perque no es el tipus de llibre que m'agrda però gracies per a ver-ho resumit

Claudiaa* ha dit...

M'encaten aquets llibres si el trobo me'l llegire :)

Guillem Sánchez ha dit...

hola es un bon llibre!!