02 d’abril 2009

Fairy oak (el secret de les bessones), Elisabetta GNONE

Fairy Oak és un llibre de un món fantàstic i de fades. M' hen sembla que la Elisabetta Gnone( que es la escriptora d'aquest llibre) n'ha fet tres més.

Aquesta llibre va: fa molts anys una mare estava a punt de tenir dues bessones. Fins que va arribar aquell dia tant fantàstic per a ella. Van néixer dues noies molts maca, però hi havia un problema i era que la Vainilla ( que era un de les bessones) tenia poder i es considerava com una fada, però la seva germana Prevínca no en tenia i, per tant no era una fada.
Van passar el anys i era el aniversari de les bessones i van convidar a tot el poble de Fairy Oak. Però plovia i es va apar el llum i llavors es va anant acumulant gent, sense que les nenes les avesin combidat. Entre un del las persones era un segrestador que no tenia poders i va volguer robar-li a la Vainilla. Així doncs que la va sacuestrar.
La Prevínca fa fer tot el que podia per recuperar a la seva germana però com que no tenia poder doncs no podia.
Hi havia una manera de tenir poders però costava molt de treball, i era en un buscar un llibre que tenia aquesta soloció.
La Prevínca va tarda dias en trobar-lo però el va trovar.
Va tenir els podersi va anar a buscar a la seva germana que estava sacuestrada. De mentres que la buscava van passar moltes aventures, i...

A mi aquest llibre m'ha agradat és, entretingut. La meva nota aquest llibre és un 7,5. I els hi dedico a totes les persones que creguin amb un altre món, un món fantàstic i, al la gent que li agradi les aventures i sobretot les fades.

6 comentaris:

Anne Serrano ha dit...

Aquet llibre a de ser divertit ja que molta gent o te .

Espero tenir o habiat.

Amara Ortega ha dit...

Jo ja le llegit i està molt bé també et recomano el segon i el tercer aquí et deixo els titols

2n:El encanto de la oscuridad
3r:El poder de la luz

Aquesta autora també fa comics de magia a mi m'agarada molt aquesta autora em sembla que sap explicar-se molt bé i els seus llibres et deixen en una especie de núvol quan els acabes gairebé durant tot el dia

Per a totes les noies aquest llibre també te part de amor sobretot en la segona i tercera part

Un petó

Paula Luque ha dit...

Hola Marta! Jo també m'he llegit aquest llibre i m'ha agradat molt.
Si t'ha agradat, et recomano, a tu i tothom que vulgui, llegirte el segon llibre de Fairy Oack.

Marina Perez Henarejos ha dit...

Jo tanbé he lleigit aquest llibre es molt interesan.Jo ja estic lleigin el segon.I reciono a totom que sels lleigein perque son molt dibertits

noelia ha dit...

La veritat esque jo m'he le llegit i em sembla massa infantil per nens de dotze anys. yo el beig per a nens de 10 anys com a maxim.Però per segons quines edats esta bé

Annette22SF@gmail.com ha dit...

Aque llibre sembla molt divertit, jo mel vaix començar a llegi pero , no vaix voler llegi perqué estava en castella i volia llegiro en catala, tindre que busca aquest llibre.