16 d’abril 2009

Esfuma't Gaudenci!, Maite CARRANZA

Aquesta història m'ha semblat molt poc amena perquè a en Gaudenci que és el protagonista sempre li passen coses bastant divertides però quan estàs llegint els fets que li passen t'avorreixes excepte això tot és divertit. Jo personalment li recomanaria a gent més petita que se'l llegís.
Aquest llibre tracta d'en Gaudenci un nen amb la vida molt atrafegada que sempre li passen coses que si un dia s'ha de quedar sol amb la professora de reforç de mates perquè l'endemà té un examen, la professora li ensenya a disfrutar amb les matemàtiques, ell l'endemà quan té l'examen de mates li va força bé Jo, crec que el llibre hauria d'haver sigut més interessant, li ha faltat més aventures i les que ja te més curtes, així no t'avorriries.

2 comentaris:

Anne Serrano ha dit...

Pot ser divertit , ja que a mi no s'em en dona bé les mates.

Dani Martin ha dit...

es un aborriment jo tambe m'ho he lleguit