16 d’abril 2009

Terra De Dracs La fúria del dimoni, Guillem BOU Carrme TRINIDAD

Aquest llibre ma encantat i no el llegia per lectura sino perquè menganxava. Te 407 p. i jo mel vaig acabar en 6 dies.

Aquest llibre tracta de que a l'infern hi ha un llibre sagrat que es diu "Llibre de les set civelles", és diu així perquè per tancarlo es nesecitan set cibelles. Un dia algú el roba i tot es capgira. Hi ha un illot que es diu "Cap Allà" que una manada de dimonis envogits els vol atacar. Un bruixot li diu que si un dimoni mata una sola persona l'infern i la Terra mai tornara a ser com abans.
El Xiribelles que es el dimoni més astut de tots intentara aconseguir el llibre i que cap dimoni mati a un huma. En la seba misió pasa per la casa de la mort i entra en una cambra que allà hi ha totes les vides de totom ficades en llanties amb oli. El Xiribelles al veure que les persones de Cap Allà tenen molt poc oli, el que significa que els hi queda molt poca vida. El Xiribelles al beure una llantia molt grosa i plena d'oli agafa l'oli i l'aboca a les altres llanties. La mort se n'entera i li fa un a malediccio que li complica la missio. En el camí el Xiribelles es troba dos amics que l'ajuden a completar la missió, que són un follet que es diu Follet Dormilega i un drac que es diu Migdrac.
Aconseguiran para la masacre? Trobaran el llibre i sabran qui a sigut?
Si ho llegiu o sabreu.

4 comentaris:

Anne Serrano ha dit...

jo m'ho vaig comprar , em vaig llegir un maica però no em va agradar.

marc prat martinez ha dit...

S´embla un llibre emocionan i m´han vingut ganas de llegirmel.

noelia ha dit...

la veritat per le que m'ha dit la gent esta bastant bé però no crec q sigui tant bo quan el sortejan....(ara els profes m'agafaran mania) doncs el cas es que jo no crec q sigui tant interesant com diuen

Eric Varas ha dit...

Arnau, quina passada! Si m'han vingut ganes de llegir-me'l aquest estiu me'l llegiré que per el que dius té que ser molt interessant.